17 Ağustos 2014 Pazar

Küfre yaklaştıkça imanım artmıyor.

     Sen üzgünken şehir kalabalıklaştı. Bereket geldi yurdumuza, aynalar koro halinde bağırdı çirkinliğimizi. Sen üzgünken kardeşim, pahalılaştı hayat, limonu tane tane satıyorlar şimdi. Düğünlerde davulcular para toplamadı. Uğursuzluk getirmedi düğünden önce gelini görmek. Meteor yağıyor dünyaya yağmur yerine. Sen üzüleli asırlar oldu, mezar taşları değişti, mermerler belirliyor ölüleri.
   Anladım, neden tenekelere artık toprak doldurulup çiçek ekilmediğini. Askerler sağ salim döndü çünkü.  Bense hala meydanlarda bağıran, kuzu kulağı kokan elleri olan, ölülere doğru yürüyen, kurşunun işçinin böğrünü boşuna örselediğini bilen biri olmadığımın bilincindeyim. Kelebeklerin ömrünü kısaltıp onları sevindirecek kadar tütün alayım yanıma.Elbette  Kızılay'a kan vermeyeceğim ebediyete kadar. Cıvık bir ay parçası yakalarım, belki elimde erir.Yaz bitmeden beni ele verecek sonbahar. Ağır sanayi hamlesini sindiririm. Çoluğumun çocuğumun rızkını veririm sana. Sana gelişimde vardır bir tohum. Uçuşup duran uçurtmaların defterini dürerim sana. Senin gözlerin bir tanım değil midir. Değil midir ki, gövdelerimize isim verilmekten bıkan bizler, gülmek devrimci bir eylem olduğu için en faşist duyguların insanı olmamış mıydık?
    Sen üzgünken, pek oralı olmadık.Yorulduk, kaba saba adamlara devletin kötü bir şey olduğunu anlatmaktan. Tövbe etmeye yüzümüz, yaprakları kımıldatmaya mecalimiz kalmadı. Her iyi şey senin kokunun ardındadır. Düşmanca tavırları alt üst eden senin kokundur.Senin kokun için top oynar çocuklar sokaklarda.
 Koltuğu sigaranın üzerine bıraktım.

4 yorum:

  1. Valla bravo, cidden iyi, bull shit, tamam, ahahhhaha, duygulandım lan :) ard arda söylenince çok uyumlu oluyorlar. Hepsini içeren bir seçenek olmadığı için yazayım dedim :D

    YanıtlaSil
  2. Bu yazıya bu kadar geç ulaşmam, sigarayı koltuğa bırakmaktan daha çok acı verdi şimdi. Mükemmel abi. Teşekkür ederim ben insanlık adına

    YanıtlaSil
  3. İhok bey yeni kitabınız ne zaman çıkacak?
    Müthiş yazı için de ayrıca teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  4. Yazılanlara hayran yorumlara şaşıran ben. Yani salak olduğumu biliyordum ama bu kadarını da beklemezdim kendimden nanaja:D

    YanıtlaSil